2010. január 28., csütörtök

Sokk!

Tegnap mentem vissza a fogorvoshoz, most már a saját körzetimhez, hogy folytassuk a gyökérkezelést. De neki nem tetszett, amit lát, így röntgent csináltatott. És szerinte ez alapján, csak 10 % az esélye hogy gyökérkezeléssel megmaradna a fog, az alatta lévő csont is be van gyulladva, ki kell húzni. Csak bonyolítja, hogy az egyik gyökér ún. térdeplő gyökér, ami miatt nem egyszerű eltávolítani a jobb alsó 6ost, így beutalt szájsebészetre:O:O:O:O:O Hát eléggé összesz.rtam magam. Még van 3 hetem, február 17re kaptam időpontot, addig jó lenne valami nagyon humánus megoldást találnom. Persze a legeslegjobb az lenne, ha egy másik orvos közölné, hogy szerinte megmenthető a fog. Nagyon be vagyok sz.rva, de tényleg. Inkább 6 szülés/császár, mint ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése