2010. január 14., csütörtök

7 hónapos Rózánk




Igaz, már 14-e van, de Rózánk 12-én volt 7 hónapos!


Kb. 3 hete forog már minden irányba, így közlekedik a lakásban, néha tolatnia is sikerül ha hason van. Hozzátáplálást elkezdtük 6 hónapos korában, szépen lassan kóstolgatunk, ismerkedünk a gyümikkel, zöldségekkel, a Kismama táblázata alapján. Zalánnál ilyenkor már egy szopit rég kiváltottunk, ő már harmadnap megevett egy egész bébiételes üvegnyit. Igaz, akkor még úgy csináltam, hogy először kaja, utána cici. Most cici van, és utána fél-háromnegyed órával megkínálom a gyümivel. Szívesen kóstolgatja.


Sokkal anyafüggőbb, mint Zalán volt. Apa még számításba jöhet, ha én nem vagyok, bár ma pl. háború volt délután, amíg Zalánnal elmentem a postára. De mások nem igazán jöhetnek szóba.


Egy ágyban alszunk, persze már kb. 3x előfordult, hogy leesett, és ebből csak 1x volt olyan, hogy uramistennehogybajalegyen. Nemtom hányszor ébred éjjel, vannak jobb és rosszabb éjszakák, de így hogy mellettem van, kipihentetőbb nekem. Mivel ugye másnap azért Zalánnal is helyt kell állnom.


Ritka ha 3x alszik napközben, inkább csak 2x. Mostanában sikerül hogy hosszút aludjon, mikor Zalán is alszik ebéd után. Hú az a 1,5-2 óra csönd csodálatos!


Amúgy vidám, mosolygós baba, amilyen Zalán is volt.




1 megjegyzés: