2010. január 26., kedd

Véletlen angollecke

Tegnap délután felkerekedtem Zalánnal, hogy elmegyünk a Waldorf játszóházba. Ami egyébként a konkurenciánál van, mármint egyesületünk konkurenciájánál. De kiváncsi voltam erre a játszóra, és ki szerettem volna próbálni. Hát nem jött össze, aki tartaná, Orsi, lebetegedett, így elmaradt. Viszont pont kezdődött egy English Gym & Fun nevezetű móka, amire be is invitáltak minket. (www.englishgym.hu)

Hát elég szkeptikusan áltam a dologhoz, de tény hogy a gyerek élvezte. De kb. ugyanannyira mint egy zenebölcsi foglalkozást, vagy mikor anno voltunk egyszer a Csiri-biri tornán. Ismételgette angolul a szavakat, imádta, hogy lehet ugrabugrálni, futni. Tényleg bejött neki. De én továbbra se vagyok meggyőződve róla, hogy ennek a korai angoltanulásnak van-e értelme. Mondjuk általában a hétfő délutánjaink foglaltak, szóval nem is lenne alkalmas az időpont. Férjnek ahogy elmeséltem, nagyon tetszett a dolog, még arra is hajlandó lenne, hogy ő vigye Zalánt erre a foglalkozásra.

45 perces az óra, a "tanárnéni" angolul beszél, angolul énekelnek egy cd-n. Van mindenféle kellék, megtanítja a színeket angolul, a testrészeket pl., meg hogy le-fel, körbe, ilyesmiket. 990,- Ft egy foglalkozás, de az első kipróbálása ingyenes;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése