2010. január 22., péntek

Pörgés

Pörgök ide-oda, az agyam is egyfolytában pörög. Hét elején volt egy kis ijedtség (főleg kedves férj sz.rt be nagyon), mert szédültem egész nap. Beszedtem az összes vitamint amit itthon találtam, és 1,5 nap kóválygás után megszünt. Pedig még a háziorvoshoz is bejelentkeztem kedden, és jövőhét hétfőre kaptam itőpontot?!
És a fogorvost is felhívtam hogy úgy mennék már gyökérkezelésre... kérdezte az asszisztens, hogy most fáj-e. Mondom nem, ok, akkor jövőhét szerdán jelenjek meg.

És eközben az egyesületnél ezerrel pörögnek a dolgok. Hatalmas pályázat, ott a hordozós klub, a tanfolyam amire járni fogok, és még egy pár ami érdekelne.

Gyerekek jól vannak hál'Isten, holnap készülünk családilag a győri Vaskakas Bábszínházba, egy 3 éves korig szóló darabot megnézni, az Icurka-picurkát.

És a scrapbook is folyamatosan ott van a fejemben, mindig letöltöm az aktuális freebieket, és már tudok 4 dolgot, amit meg szeretnék csinálni, csak most kevés az idő:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése