2010. január 4., hétfő

Dohányzás

Ma pont 3 éve, hogy leszoktunk a dohányzásról. 2006 decemberének utolsó napján újévi fogadalomként döntöttük el EGYÜTT, hogy leszokunk a dohányzásról. 2007. január 4-én 10 órakor elmentünk egy biorezonanciás kezelésre. És már úgy távoztunk, hogy leszoktunk a dohányzásról:) No azért ennyire nem egyszerű a dolog. Maga a kezelés megszünteti a függőséget, tehát a szervezetedből törli azt az infót, hogy valaha is dohányoztál, és szükséged lenne a nikotinra. No de a mozdulatok, szokások hiányoznak! Szóval azokkal ugyanúgy meg kellett küzdeni. De sikerült. Ebben sokat segített, hogy EGYÜTT csináltuk végig!
Nekem személy szerint volt február elején, egy síelős hétvégén komoly kísértésem, mikor nagyon komolyan gondolkoztam, hogy de mégiscsak kéne, de hál'Istennek nem tettem meg:) És mondjuk rá egy hétre kiderült, hogy Zalán a pocakomban van:) 2007. január 16-a környékén költözhetett be a pocakomba:)

Ma már nem gyújtanék rá (no persze az elmúlt 3 évben vagy terhes voltam, vagy szoptattam), de egyébként sem tenném meg, mert:
  1. nem szeretnék rossz példát mutatni a gyerekeimnek.
  2. nem szeretnék gyenge lenni (bár a reggeli kávé nélkül nem tudom elképzelni a reggeleket...) és függeni valamitől.
  3. azt a rengeteg pénzt, amit dohányzásra költhetnék, inkább a gyerekeimre költöm.

A dohanyzas.hu oldalon van egy kalkulátor és kitöltöttem. Íme az eredmény:

2007. 01. 04. 10 óra óta az eltelt dohányzásmentes idő:

3 év 0 hónap 0 nap 2 óra 13 perc

A leszokás óta el nem szívott cigaretták száma: 12.056 db

Az így megspórolt költség: 349.624.- Ft

Egyéb adatok: Ez idő alatt nem füstölt el 12,056 kg dohányt, nem szívódott fel a szervezetében 24,112 gramm nikotin, és nem mérgezte meg magát 72,336 gramm kátránnyal és 60,28 gramm szénmonoxiddal.

1 megjegyzés: