2010. február 7., vasárnap

Túl a holtponton

Ma egész nap holtkóros voltam, bármikor el tudtam volna aludni! Így jár az aki, sok-sok hónap kihagyás után bulizik szombat este:) Viszont most meg tényleg úgy érzem hogy átestem a holtponton.
Unokatesóm meglepi szülinapi buliján voltunk, anyum a két gyerekkel 1gyel arrébb lévő pince emeletén "bulizott". Így tényleg 5 perc alatt legkésőbb odaértem volna, ha valami gáz lett volna. De nem volt vészes, elaludtak mindketten időben, én meg este 11kor már csatlakoztam hozzájuk:) Hiába no, az alkohol hiánya azért megakadályoz egy kicsit, tudom furán hangzik. De mikor körülöttem már mindenki kapatos állapotban van, akkor én józanul már nem szívesen nézem ezt...

Zalán persze fél7kor felkukorékolt mindenkit, így elég korán haza is értünk és hát bár a gyerekek egész jókat aludtak ma, én végül kihagytam. Most meg épp pörgök:)



Pl. azért mert megint egy újabb kendő érkezik a házhoz... épp előbb rendeltem meg. Ilyen lesz:


Nem is tudom lemerjem-e írni, hogy ez hányadik kendő lesz a sorban... ennek majd szentelek inkább egy külön bejegyzést:D

Ahogy annak is, hogy csütörtökön és pénteken hordozókendő tanfolyamvezetői képzésen voltam, ez volt az első két alkalom és szuper volt! De erről is majd bővebben.

Péntekre elkapott a torokfájás és a nátha, úgyhogy egészségileg nem vagyok a toppon:)

Egyébként a hét rohanásról szólt, nem nagyon unatkoztunk. Zalán amíg Rózával Pesten voltunk anyummal volt, szuperul elvoltak.

Zalán az utóbbi 1-2 hétben azt hiszem most már biztosan a dackorszakba lépett, elképesztő hisztiket tud levágni. Szerdán délelőtt barátokkal sétálás közben ő leginkább babakocsizni akart, ha más akart volna beülni, akkor levágta magát a földre, cipeltetni akarta magát. Persze kendő nem volt nálam... így Róza került ki a babakocsiból, mégiscsak ugye őt könnyebb cipelni, és Zalán ült bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése