2010. március 24., szerda

Pörgés ismét

Vagyunk, minden rendben, hál'Istennek mindenki kigyógyult mindenféle betegségéből. Most épp senkinek sem folyik az orra, senki nem köhög.

Férj és én is vagy rotán, vagy calicin átestünk, emiatt én nem tudtam elmenni a múltkori képzéses alkalomra, májusban kell pótolnom. Hál'Istennek a gyerekek nem kapták el.


Nagyon örülük hogy végre itt a tavasz. Ma is készülünk délelőtt sétálni a gyerekekkel a tóparton, kacsákat etetni.
Délután waldorfos varrókör.

Eladtam a zöld kendőmet, de jött helyette másik:D Ma fogom felavatni. Vastagabb mint amire gondoltam, de a színe gyönyörű. Kiváncsi leszek hogy felkötve milyen érzés lesz.


Van nálam most 2 onbu is. Szimpi, gyors felkapáshoz nagyon jó, még az is lehet hogy egyszer lesz ilyenem.


Rózával közel 1 hónapja mosható pelusozunk!!! és szeretem! Az éjszakák még próbálgatás alatt vannak, ma is volt baleset:(

Zalán talán most kevésbé van rossz passzban, vagy én kezelem ügyesebben a hisztiket. Bár tegnap is volt egy kis kiborulás.
Bementünk a boltba.
Kérdezem tőle: "Vegyünk vacsorára kalácsot?"
Zalán: "NEM!"
Én: "Jó, akkor te nem eszel, de én veszek magamnak."
Zalán: "NEEEEEEMMMMMM!" és földhöz vágta magát, üvöltve...


Hétfőn Róza 2x is leesett az ágyunkról, így kipateroltuk az ágyat és helyére jött két sima szivacs. Így most azon alszunk.
És kilövettük a bal fülét (begyulladt még november végén, és benőtt, amúgy is rossz helyen volt ott a lyuk, így nem sajnáltuk). Rosszabb reakcióra számítottam, szóval nem volt gáz.

És múlt hét szerdán voltunk vele kontrollon a Heim Pál neurológiai rendelésén. Minden stimmel, doktornő már egy csepp ferdeséget sem lát. Legközelebb 1 évesen kell mennünk (2,5 hónap... hihetetlenül gyorsan telik az idő), akkor majd beugrunk a szemészetre is.








1 megjegyzés:

  1. De jó képek!Helyesek a gyerkőcök!Na meg az a kendő!Nagyon szép!

    VálaszTörlés